Refereed Journals of Language Teaching and Learning
วารสาร / Journal :

ภาษาปริทัศน์

ฉบับที่ / Issue :

33

ปี / Year :

2561

ISSN :

2286-9972

กองบรรณาธิการ และบทบรรณาธิการ

สารบัญ


บทความ / Articles

Course Evaluation: Allied Health Sciences Students’ Perspectives on the Listening and Speaking Skills Course
กรุณา นาผล [หน้า : 1-50]


Framework of Reference for English Language Education in Thailand – (FRELE-TH) Based on the CEFR: Revisited in the English Educational Reform
กุลพร หิรัญบูรณะ, ประมาณ ทรัพย์ผดุงชนม์, สุพงศ์ ตั้งเคียงศิริสิน, ศุภกรณ์ ภู่เจริญศิลป์, จรูญ เกนี่, จุฑามาส ทองสองสี, ปิยบุตร สุมนศรีวรกุล, มนนิภา สมพงษ์, ปัทมา สัปปพันธ์, พิมพ์ศิริ เทเลอร์ [หน้า : 51-91]


Language Performance of Bilingual Learners: A Focus on Interactions
รุจา ผลสวัสดิ์ [หน้า : 92-126]


Exploring L2 Idiom Comprehension: A Case of Thai EFL Learners
สุภศร รุ่งศรีพัฒนพร, ศิริรัตน์ ณ ระนอง [หน้า : 127-156]


Entering into the Scientific Community: Problematizing Science Postgraduate Students’ Negotiation with the Demands of Writing a Conference Paper in English
ประมาณ ทรัพย์ผดุงชนม์ [หน้า : 157-187]


Reading Enhancement: A case study of Ban Suan Patthana College of Technology
อัจฉรา วงศ์โสธร ศาสตราจารย์กิตติคุณ, สุวรีย์ ยอดฉิม, นริศรา คาเกษ, ขจรศักดิ์ บุพศิริ [หน้า : 188-217]


Literature Instruction Based on a Reader-Response Approach to Enhance Analytical Thinking Skills of English Major Students, Chiang Mai Rajabhat University
ลลิดา วิบูลวัชร [หน้า : 218-240]


Approaches in Integrating Digital Technologies in Language Teaching
ชัยวัฒน์ แก้วพันงาม [หน้า : 241-266]



คำสำคัญ / Key Words
ผู้แต่ง / Author
ฉบับที่ / Issue
ปี / Year

free web counter   visitors