The Study of Conveying the Modal Auxiliary Verbs ‘Can’ and ‘Cannot’ in English into Thai
        
      นาฏฤดี ไกรฤกษ์ และ ปรีมา มัลลิกะมาส
 
    
    
    
    
      
    
            การเปรียบเทียบสมิทธิภาพภาษาอังกฤษจากผลคะแนน PSU-TEP เทียบกับ CU-TEP ในนักศึกษาระดับบัณฑิตศึกษา มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ที่มีสมิทธิภาพภาษาอังกฤษต่ำ
        
      ปณัษฐา หิรัญสาลี, เจิดจันทน์ อติพันธ์, เข็มทอง สินวงศ์สุวัฒน์ และ อุไร หัถกิจ
 
    
    
    
    
      
    
            The Use of Mixed Strategies to Improve English Vocabulary Skills of Graduate Students, Thammasat University
        
      
    
    
    
    
      
    
            Does Cheese Smell Like Plara? Cognitive Stylistic Perspective on the World Englishes Portrayed in “Farangs” and “At the Café Lovely”
        
      
    
    
    
    
      
    
            Enhancing Students’ Vocabulary Learning and Retention through Drama Activities